Alla inlägg under juni 2010

Av Jenny Domeij - 14 juni 2010 22:21

Förra helgen var det dop både lördag och söndag. Till lördagens dop så gjorde jag dels den där bruna lådan som jag visat tidigare i bloggen och denna sko

 

 

Det blå mönstrade papperet kommer från Best Creation och det blå papperet med kronor är MagnoliaInk.


Samma beställare ville även ha en dopsko till söndagen, till en liten tjej.

 

Mönstrade papperet är Best Creation, blommorna kommer från lite här och där. Bladen har jag stansat med en stans från Quickcutz (tror jag)


Även Anders har visat sig på styva linan vad gäller kreativitet.


Detta är vår gamla postlåda och dess "hållare"

 


Den nya köptes för 3 år sedan och det har putsats och målats men nu är det klart   


 

Snyggt värre, eller hur!?

Av Jenny Domeij - 14 juni 2010 07:52

Lite lugnt just nu så jag tänkte passa på att lägga upp några kort som jag gjorde.

Min mormor beställde kort till två av mina kusiner som nu tagit studenten, i bara farten beställde hon ett kort till en till kusin som gick ut nian. Jag fick scrappa som en tok för att hinna med.

Kul när man får beröm för sakerna så det är värt lite stress.


       

Papperna kommer från Maja Design och stämplarna köpte jag hos

skogstokiga


  

  

Det är Maja Design och skogstokiga även på detta kort. Barkgrundspapperet i mitten var nåt jgjorde själv på ett transparent papper.

  

Ja, inte mitt bästa verk direkt men så blir det ibland. Papperet är Maja Design och även denna stämpel är från skogstokiga.


Det var allt för stunden. Får se om jag återkommer ikväll med bilder på dopskor som jag gjorde till två dop förra helgen.


Presentation


Här visar jag sånt jag gör och lite av vad jag har gjort. Tänkte försöka mig på att sälja lite kort och tom kanske få lite beställningar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards