Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

En telåda

Av Jenny Domeij - 9 februari 2010 13:52

Idag har jag varit kreativ!


Hittade beskrivningen på nätet. Men måste säga att jag är inte riktigt nöjd, tycker måtten blev bakvända. Så blir det fler gjorda av denna så måste jag justera.


Men den är ju toppen att ge till någon som gillar te. Födelsdag, bara-för-att, krya-på-dig eller för att man blir bjuden på middag.


Bara att fylla med massa olika sorters tepåsar.


Jag gillar den. Kul att göra nåt nytt.


Nu finns ingen text på, inget budskap. Orkade/kunde inte ta fram cuttlebuggen.   


Det gör jag en annan dag   


      50:-

 
 
Ingalill

Ingalill

9 februari 2010 16:00

Beskrivningen till den där skulle jag gärna vilja ha! Jättesöt!

http://www.spunkygecko.blogg.se

 
Ingen bild

mamma

10 februari 2010 07:20

Mycket fint. Vill köpa den bruna med silver "GRATTIS"

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Domeij - 20 oktober 2010 13:21

Tänker avsluta denna sida, ids inte ha två sidor att bloga på. Tänkte det var en smart ide att lägga upp det jag gör här men som sagt, skippar det. Kommer bara att finnas på chip-stina framöver ...

Av Jenny Domeij - 5 oktober 2010 22:38

Det var ett tag sen jag lade upp något här, dålig på att blogga överhuvudtaget. Iofs så har jag inte pysslat så mycket i sommar, något enstaka kort då och då. Har inte fixat dom i datorn så jag har dålig koll på vad jag gjort. Men bara för att de...

Av Jenny Domeij - 1 juli 2010 23:27

Har varit några födelsedagar så då blev det några kort.   Först ut fyllde William som fyllde 10 år den 21/6   Sen fick jag beställning till en liten Ronja      Och sist var det mor min som beställde ett kort till hennes, hmm, svåger tror...

Av Jenny Domeij - 14 juni 2010 22:21

Förra helgen var det dop både lördag och söndag. Till lördagens dop så gjorde jag dels den där bruna lådan som jag visat tidigare i bloggen och denna sko     Det blå mönstrade papperet kommer från Best Creation och det blå papperet med kronor...

Av Jenny Domeij - 14 juni 2010 07:52

Lite lugnt just nu så jag tänkte passa på att lägga upp några kort som jag gjorde. Min mormor beställde kort till två av mina kusiner som nu tagit studenten, i bara farten beställde hon ett kort till en till kusin som gick ut nian. Jag fick scrappa...

Presentation


Här visar jag sånt jag gör och lite av vad jag har gjort. Tänkte försöka mig på att sälja lite kort och tom kanske få lite beställningar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards